Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
1/ OBJEDNÁVKA
Kupní smlouva vzniká na základě závazného potvrzení objednávky. Za závazné se považuje potvrzení objednávky v případě návštěvy našeho obchodního zástupce, písemnou formou emailu nebo prostřednictvím nákupního košíku . Prodávajícím potvrzená objednávka /nebo její část/ je považována za závaznou pro obě strany.
2/ ZPŮSOB OBJEDNÁVÁNÍ
a/ návštěva našeho obchodního zástupce /po předcházející telefonické dohodě/
b/ -emailem – didaktika1@email.cz
c/ telefonicky – tel. 775731833
d/ on-line nákupem www.didaktikasowa.cz
e/ poštou-na adresu Didaktika SOWA s.r.o., Plemenářský podnik 189, 53003 PARDUBICE
3/ POVINNOSTI PRODÁVAJÍCÍHO
Zákazníkům se zavazujeme dodat
a/ druh a množství zboží v nákupní ceně a za platebních podmínek , které jsou platné v den odeslání objednávky
b/ zboží vyhovuje normám , předpisům a nařízením platným na území ČR
Neodpovídáme za:
a/ opožděné dodání zboží zapříčiněné nesprávně uvedenou adresou přijímatele
b/ případné nedodání zboží, ke kterému došlo vinou výrobce /dodavatele/ v důsledku jakéhokoli omezení, případně zrušení distribučních práv nebo jiných nepředvídatelných podmínek
4/ POVINNOSTI KUPUJÍCÍCH
Kupující se zavazuje
a/ objednané zboží převzít, zkontrolovat neporušenost obalů a veškeré závady oznámit bezodkladně písemnou formou
b/ zaplatit za zboží kupní cenu ve výši a smyslu platebních podmínek:
SPLATNOST
Školy, školky a dětská zařízení: platí bankovním převodem se splatností stanovenou smlouvou
nebo dnem splatnosti na faktuře. Fakturu obdrží společně s dodávkou zboží.
Individuální zákazníci: platí předem bankovním převodem, po vyskladnění zboží obdrží
emailem fakturu.
5/ STORNO OBJEDNÁVKY
Storno objednávky ze strany kupujícího
Kupující má právo stornovat objednávku, resp. Její část do 48 hodin – emailem na adresu didaktika1@email.cz
Storno objednávky ze strany prodávajícího
a/ zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena výrobce zboží
b/ objednávku nebylo možné závazně ověřit /chybné telefonní číslo, nedostupný, neodpovídá na emaily atd./
6/ Dodací podmínky
Dodávky objednaného zboží budou podle dostupnosti produktů a skladových možností prodávajícího realizovány v co nejkratším termínu, nejpozději do 6 týdnů – tzn. předáme doručovací společnosti
Spotřebitel souhlasí s prodloužením dodací lhůty v případě, že si to výroba nebo jiné okolnosti vyžadují
Pokud nejsme schopni dodat všechno objednané zboží, budete písemně - u faktury informováni, že vám zboží dodáme později nebo je pro velký zájem vyprodáno. V tomto případě se vám omlouváme.
Náklady na poštovné účtujeme pouze jednou.
DOPRAVA ZBOŽÍ
Za splnění dodávky se považuje doručení předmětu plnění na místo dodání dle objednávky.
Náklady na dopravu 100,- Kč při objednávce do 2.500,- Kč hradí odběratel.
Dobírečné je zpoplatněno částkou 40,- Kč.
ZODPOVĚDNOST ZA ZÁVADY A ZÁRUKA
a/ Při dodávce zboží spediční společnosti je třeba řádně zkontrolovat, jestli není
poškozen obal. Při zjevném poškození balíku ihned při převzetí sepsat reklamaci s přepravcem a ponechat si kopii reklamace. Do 3 dnů je zapotřebí oznámit vzniklou událost naší společnosti, jinak považujeme zásilku za doručenou pořádku.
Záruční reklamace, je taková reklamace, u které je zjevné, že k poškození nedošlo nesprávným a neúměrným zacházením, čímž se rozumí, použití výrobku k jiným účelům, než pro které je určený, působením nadměrnou silou, nesprávnou údržbou.
Pro uplatněn reklamace je nutné poslat písemnou reklamaci na adresu naší společnosti, popř. emailem, nebo předat obchodnímu zástupci.
Je třeba uvést údaje o odběrateli, název a kod zboží, datum zakoupení, číslo faktury, podrobný popis reklamace.
Po přijetí reklamace vás telefonicky nebo písemně zkontaktujeme .