Kategorie

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

1/ OBJEDNÁVKA

Kupní smlouva vzniká na základě závazného potvrzení objednávky. Za závazné  se považuje potvrzení objednávky v případě návštěvy našeho obchodního zástupce, písemnou formou emailu nebo prostřednictvím nákupního košíku  . Prodávajícím potvrzená objednávka /nebo její část/ je považována za závaznou pro obě strany.

 

2/ ZPŮSOB OBJEDNÁVÁNÍ

a/ návštěva našeho obchodního zástupce /po předcházející telefonické dohodě/

b/ -emailem – didaktika1@email.cz

c/ telefonicky – tel. 775731833

d/ on-line   nákupem  www.didaktikasowa.cz

e/ poštou-na adresu Didaktika SOWA s.r.o., Plemenářský podnik 189, 53003 PARDUBICE

 

3/ POVINNOSTI PRODÁVAJÍCÍHO

Zákazníkům se zavazujeme dodat

a/ druh a množství zboží v nákupní ceně a za platebních podmínek , které jsou platné v den odeslání objednávky

b/ zboží vyhovuje normám , předpisům a nařízením platným na území ČR

Neodpovídáme za:

a/ opožděné dodání zboží zapříčiněné nesprávně uvedenou adresou přijímatele

b/ případné nedodání zboží, ke kterému došlo vinou  výrobce /dodavatele/ v důsledku jakéhokoli omezení, případně zrušení  distribučních práv nebo jiných nepředvídatelných podmínek

 

4/ POVINNOSTI KUPUJÍCÍCH

Kupující se zavazuje

a/ objednané zboží převzít, zkontrolovat neporušenost obalů a veškeré závady oznámit bezodkladně písemnou formou

b/ zaplatit za zboží kupní cenu ve výši a smyslu platebních podmínek:

SPLATNOST

Školy, školky a dětská zařízení: platí bankovním převodem se splatností stanovenou smlouvou

nebo dnem splatnosti na faktuře.  Fakturu obdrží společně s dodávkou zboží.

Individuální zákazníci: platí předem bankovním převodem,  po vyskladnění zboží obdrží

emailem fakturu.


5/ STORNO OBJEDNÁVKY

Storno objednávky ze strany kupujícího

Kupující má právo stornovat objednávku, resp. Její část do 48 hodin – emailem na adresu didaktika1@email.cz

Storno objednávky ze strany prodávajícího

a/ zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena výrobce zboží

b/ objednávku nebylo možné závazně ověřit /chybné telefonní číslo, nedostupný, neodpovídá na emaily atd./  

 

6/ Dodací podmínky

Dodávky objednaného zboží budou podle dostupnosti produktů a skladových možností prodávajícího realizovány v co nejkratším termínu, nejpozději do 6 týdnů – tzn. předáme doručovací společnosti

Spotřebitel souhlasí s prodloužením dodací lhůty v případě, že si to výroba nebo jiné okolnosti vyžadují

Pokud nejsme schopni dodat všechno objednané  zboží, budete písemně  - u faktury informováni, že vám zboží dodáme později nebo je pro velký zájem vyprodáno. V tomto případě se vám omlouváme.

Náklady na poštovné účtujeme pouze jednou.

 

DOPRAVA ZBOŽÍ

Za splnění dodávky se považuje doručení předmětu plnění na místo dodání dle objednávky.

Náklady na dopravu 100,- Kč při objednávce do 2.500,- Kč hradí odběratel.

Dobírečné je zpoplatněno částkou 40,- Kč.

 

ZODPOVĚDNOST ZA ZÁVADY A ZÁRUKA

a/  Při dodávce zboží spediční společnosti je třeba řádně zkontrolovat, jestli není

poškozen obal. Při zjevném poškození balíku ihned při převzetí sepsat reklamaci s přepravcem a ponechat si kopii reklamace. Do 3 dnů je zapotřebí oznámit vzniklou událost naší společnosti, jinak považujeme zásilku za doručenou pořádku.

Záruční reklamace, je taková reklamace, u které je zjevné, že k poškození nedošlo nesprávným a neúměrným zacházením, čímž se rozumí, použití výrobku  k jiným účelům, než pro které je určený, působením nadměrnou silou, nesprávnou údržbou.

Pro uplatněn reklamace je nutné poslat písemnou reklamaci na adresu naší společnosti, popř. emailem, nebo předat obchodnímu zástupci.

Je třeba uvést údaje o odběrateli, název a kod zboží, datum zakoupení, číslo faktury, podrobný popis reklamace.

Po přijetí reklamace vás telefonicky  nebo písemně zkontaktujeme .